🔸بازدید رئیس کل دادگستری لرستان از مراڪز تحت پوشش بهزیستی در شهر خـــرم آباد + تصاویــــــــــر

رئیس کل دادگستری لرستان بهمراه دادستان و معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم و معاون اداری و مالی دادگستری در معیت مدیر کل و معاون اجتماعی و توانبخشی بهزیستی از مراکز شبانه روزی ماه تابان، فرشتگان و هستی بمناسبت روز جهانی کودڪ بازدید ڪردند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، سعید شهسواری رئیس کل دادگستری لرستان بهمراه دادستان و معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم و معاون اداری و مالی دادگستری در معیت مدیر کل و معاون اجتماعی و توانبخشی بهزیستی از مراکز شبانه روزی ماه تابان، فرشتگان و هستی بمناسبت روز جهانی کودڪ بازدید ڪردند.


همایون عمودی‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰۰ کودک کار در لرستان داریم که ۲۴۰ مورد آنها ماهیانه از بهزیستی لرستان مستمری دریافت می‌کنند.
وی اضافه کرد: برای مابقی کودکان کار پرونده تشکیل نشده به علت اینکه تحت پوشش سایر دستگاه‌های حمایتی هستند.

مدیرکل بهزیستی لرستان در خصوص کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی استان، گفت: ۱۱۹ کودک بدسرپرست و بی‌سرپرست در مراکز بهزیستی لرستان نگهداری می‌شوند.

این مسئول گفت: این کودکان مهارت زندگی و آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

در این دیدارها رئیس کل دادگستری ضمن قدر دانی از تلاش و مساعی مدیران و  مددڪاران در بهزیستی گفت:

خدمت در بهزیستی کار خدا پسندانه ای است و با توجه به اینڪه شخصیت کودکان  در این دوران شکل می گیرد، ارائه خدمات مناسب و حرفه ای بسیار قابل توجه است.
سعید شهسواری رئیس کل دادگستری استان با بیان اینڪه، دادگستری استان در هر بخشی ڪه لازم باشد همکاری لازم را بوجود خواهد آورد گفت: بزرگ شدن کودکان تحت سرپرست خاص در شکل گیری شخصیت عاطفی آنها بسیار مهم است  و اگر نیاز به حمایت مسئولین دیگری هست دادستانی ب نحو احسن حمایت های قانونی و حمایتی را  انجام خواهد داد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

وی افزود: علی رغم مشکلاتی که وجود دارد مربیان و مددکاران بهزیستی در امر تربیت و تعلیم فرزندان و کودکان نهایت سعی و تلاش خود را انجام داده اند و خدمات بسیار در حد عالی و شایسته است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین برای خدمت به این کودکان بسیار مهم است.

کد خبر 119352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد