۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
هفته ملی سالمندان گرامی باد

همزمان با هفته ملی سالمندان، کارگاه آموزشی آشنایی با کاربرد های فناوری اطلاعات ویژه سالمندان و بازنشستگان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی جواد واحدی کارشناس دبیرخانه سالمندان بهزیستی استان دراین خصوص گفت :پیرو مصوبات جلسه برنامه‌ریزی ویژه هفته ملی سالمندان و همچنین حسب اهمیت موضوع آشنایی سالمندان و بازنشستگان با موضوع فناوری اطلاعات این کارگاه آموزشی برگزار شد.
مهندس بهی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات استان هم در ابتدای این کارگاه آموزشی ضمن گرامیداشت و تبریک عملیات غرور آفرین فرزندان ایران در شب گذشته گفت: تبیین کاربری های حوزه فناوری اطلاعات برای جامعه خصوصاً افراد بازنشسته و سالمندان اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که بسیاری از خدمات در جامعه امروز در بستر فضای مجازی ارائه می گردد که این موضوع هم مزایای بسیاری دارد و هم میتواند آسیب هایی را به دنبال داشته باشد که امیدواریم با برگزاری این گونه کارگاه‌های آموزشی و تدوام آن بتوانیم گام موثری در راستای افزایش قابلیتها و کاهش آسیب های این حوزه برای سالمندان و جهاندیدگان برداریم. وی ضمن تشکر از دبیرخانه شورای سالمندان، اداره کل بهزیستی و سازمان بازنشستگی بابت همکاری در برگزاری این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان آن را بازنشستگان دستگاه های اجرایی معرفی کرد. گفتنیست در ادامه بازنشستگان طی دوره ای ۶ ساعته با موضوعات مربوط به فناوری اطلاعات آشنا شدند.
۱۴۰۳/۰٧/١١

کد خبر 118573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد