دیّر| جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان دیّر برگزار شد

به منظور عملکرد بهزیستی شهرستان دیّر در شش ماه نخست جاری جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان دیّر با حضور رئیس و کارشناسان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، در این جلسه سیرانوش دارایی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و اهتمام کلیه کارکنان جهت پیشبرد اهداف سازمان در راستای توانمند سازی گروه های هدف، گفت: دستاورد های بهزیستی در طول سال‌جاری مدیون کوشش همه کارکنان است و تکریم ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات مطلوب و رضایت مندی را در جامعه هدف افزایش می دهد.

دیّر| جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان دیّر برگزار شد

دارایی با بیان اینکه مددجویان باید آسان و سریع به خدمات دسترسی یابند و همه ما موظف به تسهیل گری در توانمند سازی جامعه هدف هستیم، ادامه داد: همت مضاعف و فعالیت یکایک کارکنان شاغل در اداره و مراکز زیر مجموعه در تحقق اهداف سازمانی اثرگذار است و توانمند سازی گروه هدف منوط به کار گروهی و مستمر همه می باشد.

دارایی در ادامه بیان داشت: باید با همکاری همه مجموعه در جهت معرفی سازمان و فعالیت های آن حرکت کنیم تا با استفاده از ظرفیت ها و برخورداری از امکانات بتوانیم ضمن معرفی خدمات، توانمندی ها و توسعه فعالیت های سازمان از حمایت های مردم و جلب اعتماد شرکای کاری خود در بین سازمان ها و دستگاه ها برخوردار شویم.

شایان ذکر است در پایان جلسه کارشناسان نیز اقدامات انجام شده در حوزه های کاری خود را طی شش ماهه اول مطرح کردند.

کد خبر 118518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد