از سربازان شاغل در بهزیستی استان کرمان تجلیل شد

به مناسبت روز سرباز نیروهای امریه شاغل در ستاد اداره کل بهزیستی استان کرمان مورد تقدیر معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان قرار گرفتند .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان  علی رمضانی معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم صمیمانه با تقدیر از تلاشهای ارزنده این نیروها در مجموعه حمایتی تخصصی بهزیستی استان کرمان در سخنانی کوتاه عنوان داشت : سربازان در همه عرصه ها در خط مقدم دفاع وخدمت به کشور خود قرار دارند وحضور آنان در هریک از عرصه های خدمت همواره با از خودگذشتگی وجانفشانی همراه بوده است .

 وی افزود : فضای حمایتی وتخصصی مجموعه گسترده بهزیستی در مدت حضور سربازان مامور به خدمت در این مجموعه نیز همچون سایر حوزه ها شاهد تلاش وپیگیریهای ارزنده این افراد بوده است ومناسبت روز سرباز فرصتی است تا از این همراهی ها وتلاشهای ارزنده تقدیر به عمل آوریم .

معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ادامه این دیدار صمیمانه به گفتگو با این نیروها نشست ودر پایان با اهدا لوح وهدایایی از خدمات آنان در مجموعه بهزیستی تقدیر به عمل آورد .

شایان ذکر است در سایر شهرستانهای استان نیز از سربازان شاغل در مجموعه تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 118434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد