مشارکت اجتماعی و گسترش فرهنگ استفاده از آن نیاز امروز جامعه می باشد.

باقر باقر زاده فرماندار سرعین در کارگاه منطقه ای آموزش تسهیلگری بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی به لطف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدماتی که ارائه می دهد یک نهاد بسیار تخصصی با اقدامات هوشمندانه و خلاقانه در راستای بهزیستی در جامعه ایفای نقش می کند که جا دارد از زحمات همه عزیزان قدردانی شود.

فرماندار سرعین ادامه داد: انصافاً در استان اردبیل عنایتی که دوستان عزیز دارند اقدامات بسیار مبارکی صورت گرفته و همچنان هم تدام دارد که  بسیاری از اینها منتج به نتیجه شده است و در شهرستان سرعین هم دست آورد این نتایج مشهود و ملموس هست.

باقرزاده اظهارداشت: یکی از موفقیت های بهزیستی در شهرستان سرعین و استان اردبیل استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و خیرین هست که از جمله راهکارهای اساسی در جهت پیشبرد اهداف مجموعه بهزیستی می توان نام برد.

وی مشارکت اجتماعی در مباحث اجتماعی، گسترش و تعمیم آن را حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به تغیییر نسل ها، ذائقه عمومی و پیشرفت تکنولوژی در جامعه ضرورت دارد خانواده ها بخصوص والدین را با معظلات اجتماعی و نوع فکر و تفکرات نسل های امروز و آینده  بویژه احساساتی که در نوجوانان هست آشنا کنیم.

 باقرزاده در بخش دیگر از سخنان خود افزود: خوشبختانه  در سایه تلاش های صورت گرفته بویژه در شهرستان سرعین آمار خودکشی از سیر نزولی برخوردار هست اما در برخی موارد با تفاقض افکار والدین و نوجوانان شاهد رشد افکار خودکشی و اقدام آن هستیم که این در این مورد با توجه به عدم آشنایی و مدیریت افکار خانواده ها بعضاً شاهد بعضی معظلات می شویم که امید هست همه آحاد جامعه در بهزیستی و آرمش خاطر زندگی های خود را تداوم بخشند.

کد خبر 118399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد