سفر دوروزه معاون کارآفرینی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور به استان فارس

ایروانی معاون کارآفرینی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور در معیت قربانیان رئیس اداره اشتغال سازمان بهزیستی کشور به استان فارس سفر کرد تا در جمع کارشناسان اشتغال بهزیستی شهرستان های سراسر استان فارس ضمن برگزاری کارگاه آموزشی اشتغال ,شخصا از متقاضیان تسهیلگری شغلی مصاحبه تخصصی نماید.

معاون کار آفرینی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور در این دوره آموزشی گفت:کارشناسان حوزه اشتغال باید دوره های تخصصی را بگذرانند تا بتوانند با کمک بخش خصوصی و دستگاه های مختلف اجرایی مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی را برطرف و زمینه اشتغال ایشان را فراهم کنند.

محسن ایروانی افزود:با آموزش هایی که در این دوره داده می شودو آگاهی کارشناسان اشتغال از موضوع معافیت های مالیاتی  ایجاد شغل برای مددجویان بهزیستی,زمینه ترغیب جذب و به کارگیری معلولان و جامعه هدف بهزیستی را فراهم کنیم.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس نیز اظهار داشت:این دوره ویژه با حضور معاون کارآفرینی و اشتغال ساززمان بهزیستی جهت کارشناسان اشتغال برگزار شده تا تخصص ها و مهارت های لازم جهت ایجاد اشتغال  پایدار جامعه هدف بهزیستی  به صورت تخصصی و علمی به ایشان آموزش داده شود.

هوشیار افزود:بعد از اتمام این دوره آموزشی آزمون برگزار خواهد شد و کارشناسان در صورت موفقیت گواهی تخصصی اتمام دوره را دریافت می کنند.

گفتنی است معاون کار آفرینی بهزیستی کشور و همراهان با حضور کارشناسان اشتغال بهزیستی شهرستان های فارس از طرح های کارفرمایی و خانه های صنایع دستی در شیراز نیز بازدید نمودند و در روز دوم دوره آموزشی, معاون اشتغال سازمان بهزیستی کشور از ۳۷ نفر از متقاضیان تسهیلگری شغلی جهت فعالیت  تسهیلگری اشتغال مددجویان  بهزیستی در مراکز مثبت زندگی شهرستان شیراز مصاحبه تخصصی به عمل آورد تا سطح علمی و مهارتی تسهیلگران شغلی شیراز توسط معاون کارآفرینی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور ارزیابی گردد.

شرکت معاون اشتغال و رییس اداره اشتغال بهزیستی کشور در شورای اشتغال بهزیستی فارس نیز از دیگر برنامه های انجام شده ایشان در این سفر دوروزه  به شیراز بود .

کد خبر 118382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد