دیدار و تکریم کارکنان بازنشسته

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با کارکنان بازنشسته بهزیستی در شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ به مناسبت هفته جهانی سالمندان و با هدف بهره گیری از دانش و تجربه بازنشستگان، پیگیری مسائل و مشکلات آنان ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان به همراه نادر قادری معاون پشتیبانی و منابع انسانی ، علیرضا صداقت پیشه رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان و فائزه زارع رییس اداره بهزیستی بندرعباس با صفیه عرب و گلندام دولتی از کارکنان بازنشسته بهزیستی شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار ها اظهار داشت : بازنشستگان از برکات و سرمایه های ارزشمند بهزیستی هستند و ارتباط مستمر و بهره گیری از تجارب آنها می تواند راهگشای مسیر درست خدمت رسانی باشد.

وی با تاکید بر حفظ عزت و کرامت بازنشستگان اظهار داشت : تجلیل از بازنشستگان، تکریم یک عمر زحمات خالصانه و بی ادعای آنان به جامعه هدف بوده و پاسداشت بهترین سال هایی است که در راه خدمت به مردم طی کرده اند.

گفتنی است: در ادامه این نشست هریک ازبازنشستگان ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از این دیدار ، خاطرات سی ساله خود را مرور و به بیان مسائل و مشکلات پیش رو پرداختند.

در پایان این دیدارها به پاس ۳۰ سال خدمت صادقانه با اهدای هدیه از این بزرگواران تجلیل شد.

کد خبر 118380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد