کرج | تجلیل از عزیزان ناشنوای موفق تحت حمایت بهزیستی شهرستان کرج

روز یکشنبه هشتم مهرماه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان طی برنامه ای با حضور مدیر بهزیستی شهرستان کرج و معاون توانبخشی شهرستان کرج از ناشنوایان و کم شنوایان موفق در عرصه‌های مختلف قدردانی بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج در این برنامه که با تنی چند از قهرمانان و هنرمندان موفق ناشنوای کرج برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش و گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان اظهار داشت: عدم توجه به فرهنگ ارتباط با ناشنوایان، عدم آشنایی با زبان اشاره و عدم آگاهی عموم مردم از مشکلات ناشنوایان و کم شنوایان، از جمله مسائل و مشکلاتی است که این عزیزان با آن مواجه هستند.

وی افزود:هدف از برگزاری این نشست علاوه بر تقدیر از شایستگی‌ها و توانمندی‌های شما عزیزان، یافتن راه‌حلی برای معرفی و شناساندن جامعه ناشنوایان و مشکلات آنهاست تا ان‌شاءالله شاهد روزی باشیم که هیچ مشکل و کم و کاستی برای عزیزان دارای معلولیت در جامعه وجود نداشته باشد.

وی با شنیدن خواسته‌ها و درددل‌های قهرمانان و هنرمندان ناشنوا و کم شنوا تأکید کرد که سازمان بهزیستی متعلق به تک تک افراد دارای معلولیت است و قطعا برای ناشنوایان و سایر عزیزان تحت حمایت نیز برنامه‌هایی در طول سال تدارک خواهیم دید.

گفتنیست این برنامه با زبان اشاره معاون توانبخشی شهرستان کرج انجام گرفت و در پایان با اهداء لوح تقدیر از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 118288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد