پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی 

مدیرکل بهزیستی مازندران طی پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بشزح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.

رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر خوی تروریستی خود را در جنایت علیه آزادی‌خواهان جهان به نمایش گذاشت و با به شهادت رساندن مجاهد نستوه و اسوه مقاومت، دبیر کل حزب‌الله قهرمان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی، صفحه دیگری بر تاریخ سرشار از سفاکی خود افزود.

بدون تردید سرافرازی، عزت و شهادت در راه خدا پاداش یک عمر مجاهدات سید مقاومت است. این شهید عالی مقام هم ‌اکنون کنار شهدای بزرگ و جاویدالاثر جهان اسلام قرار دارد که قریب به ۳۰ سال در راه آنان زندگی و مبارزه نمود و مردم آزادی‌خواه را در مسیر مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، متعهدانه و شجاعانه رهبری کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران، شهادت این بزرگ مرد و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی، آزادگان جهان و محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض نمایم.

فریبا بریمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 118177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد