نتایج بازخوانی نمایشـنامه های شرکت کننده در هفتمین جشـنواره تئـاتر منطقه ای افراد دارای معلـولیت

دبیر جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت: از مجموع ۸۰ اثر ارسالی به دبیرخانه، ۴۳ اثر پذیرفته شد و به مرحله بازبینی راه پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، نتایج بازخوانی نمایشـنامه های شرکت کننده در هفتمین جشـنواره تئـاتر منطقه ای افراد دارای معلـولیت (کـاسپین) پس از بررسی تخصصی داوران کشوری اعلام شد. این خبر را معصومه میراج دبیر جشنواره کاسپین در جمع خبرنگاران در کنفرانس خبری که به همین منظور برگزار شده بود بیان کرد..

معاون توانبخشی بهزیستی استان و دبیر جشنواره تئـاتر منطقه ای افراد دارای معلـولیت از رقابت  ۸۰ اثر نمایشی در مرحله اول(بازخوانی نمایش نامه) خبر داد و افزود:  از مجموع ۸۰ اثر ارسالی، به ترتبیب استان های سمنان۸ اثر، گیلان ۸، مازندران۸ ، گلستان ۹ و خراسان شمالی۱۰ اثر و به مجموع ۴۳ اثر پذیرفته شد و به مرحله بازبینی راه پیدا کرده است.

دکتر میراج خاطر نشان کرد: گروه های منتخب می توانند نسبت به آماده سازی به منظور حضور در مرحله بازبینی آثار در بازه زمانی ۱۱ لغایت ۲۰ آبان ماه در استان های اقدام نمایند.  

همچنین وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگانی که مـدارک مورد نیاز را تا موعـد مقرر ارسال نکننـد، در بخش بازبینی ترتیب اثر داده نخواهدشد تاکید کرد: برگزیدگان در این مرحله نسـبت به ارسال مدارک مورد نیاز به آدرس پست الکترونیکی(m.miraj@smn.behzisti.gov.ir) تا تاریخ ۱۴۰۳/۷/۱۰ اقدام نمایند.

 مدارک مورد نیاز:

فرمهای تکمیل شده تقاضای حضور

 ارائه اجازه نامه کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر برای ثبت اثر در تمامی بخش ها

احراز شرایط معلولیت بازیگران گروههای نمایشی با ارائه کارت شناسایی معتبر

 سوابق هنری کارگردان به همراه یک قطعه عکس و تصویرکارت ملی

 چکیده سوابق هنری متقاضی وگروه نمایشی

 تکمیل فرم شرکت درجشنواره (فرم مربوطه درسایت جشنواره به نشانی https://www.behzisti.ir/news/۱۱۵۶۳۷ در دسترس می باشد)

جهت دریافت فایل نتایج بازخوانی نمایشـنامه های شرکت کننده در هفتمین جشـنواره تئـاتر منطقه ای افراد دارای معلـولیت کلیک نماید.

کد خبر 117841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد