پاسداشت یک عمر خدمات ماندگار به ورزش فرزندان بهزیستی 

تجلیل از سه دهه تعهد و تلاش بی وقفه در ورزش بهزیستی و فرزندان خانه های کودکان ونوجوان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران؛ علیرضا محمدی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان تهران  از صفرعلی عبدالله پور مربی و سرپرست کاروان ورزشی بهزیستی استان تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش در حاشیه مراسم تقدیر از فرزندان مدال آور خانه های کودکان و نوجوانان بهزیستی که در سالن همایش شهید سلیمانی برگزار شد علیرضا محمدی معاون سلامت اجتماعی از صفرعلی عبداله پور سرپرست کاروان ورزشی بهزیستی استان تهران تقدیر نمود.
در این مراسم محمدی به نقش مربیان در زندگی فرزندان شبه خانوده اشاره کرد و گفت مربی آفریننده است و نقشی که ایفا می‌کند زندگی یک انسان و یک آینده را رقم می‌زند لذا به پاس یک عمر فعالیت فرهنگی، حمایتی و ورزشی در مراکز شبانه روزی و نیز در عرصه تربیت بدنی و تلاش برای ارتقا سلامت و حفظ آمادگی جسمانی فرزندان بهزیستی از آقای عبداله پور تقدیر و قدردانی می گردد. ایشان طی سال ها خدمت خود در بهزیستی استان تهران همواره در کنار فرزندان، همراه و حمایتگر بوده و نقش ارزنده ای در جهت ارتقاء سطح فرهنگی آموزشی و ورزشی فرزندان ایفا نموده است.
در این مراسم از سید امین میرفضلی  مسئول دفتر تربیت بدنی بهزیستی استان تهران و محبوبه شادنیا کارشناس امور کودکان ونوجوانان بهزیستی استان تهران میز با اهدا لوح یادبود تقدیر شد.

کد خبر 117555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد