کرج | برگزاری کلاس آموزشی اقدامات لازم در آسپیراسیون

روز سه شنبه بیست وهفتم شهریورماه، "رحیمه صبوری" مسئول مرکز شیرخوارگاه امام علی (ع) از برگزاری دوره آموزشی احیاء پایه و نحوه مدیریت مصدوم دچار آسپیراسیون، با هدف آشنایی کارشناسان مرکز، با اقدامات ضروری جهت مواجهه با شرایط بحرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج، ضمن تقدیر از این مقام مسئول اظهار داشت:این کلاس ها نیاز تمامی مراکز ما می‌باشد زیرا کارکنان با اصول خود مراقبتی و برخورد مناسب با افراد آسیب دیده آشنا می شوند، بنابراین آگاه سازی در بیشتر مواقع نجات دهنده جان انسان ها است.

"رحیمه صبوری" مسئول مرکز شیرخوارگاه امام علی(ع) افزود:در این کلاس آموزشی تمامی مباحث مورد نظر در قالب کلاس های عملی و تئوری بصورت مباحث کاملا کاربردی توسط دکتر خداپرست برای مخاطبین تدریس شد.

"دکتر خداپرست" مدرس این دوره توضیح داد: آسپیراسیون ریوی وضعیتی است که فرد به هنگام استنشاق یا بلع، یک جسم خارجی را به داخل نای و ریه های خود می کشد و اغلب در حالتی اتفاق می افتد که چیزی که فرد در حال خوردن یا نوشیدن آن است، وارد مسیر اشتباهی در بدن می شود این حالت می تواند منجر به سرفه، مشکلات تنفسی، ایجاد ناراحتی و گاهی خفگی شود.

کد خبر 117325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد