برگزاری جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات معاونت توانبخشی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با روسای بهزیستی شهرستان‌های استان

جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات معاونت توانبخشی با روسای بهزیستی شهرستان‌ها و کارشناسان مسئول توانبخشی شهرستان‌ها با حضور مدیرکل، معاون توانبخشی و روسای شهرستان‌ها و کارشناسان ستادی و شهرستانی حوزه توانبخشی در سالن شهید علی زاده بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات معاونت توانبخشی با روسای بهزیستی شهرستان‌ها و کارشناسان مسئول توانبخشی شهرستان‌ها با حضور مدیرکل، معاون توانبخشی و روسای شهرستان‌ها و کارشناسان ستادی و شهرستانی حوزه توانبخشی در سالن شهید علی زاده بهزیستی استان برگزار گردید.

کریم رهیده ،معاون توانبخشی استان گفتند :در این جلسه چالش‌ها و مشکلات پیش رو در فعالیت‌های مختلف مطرح و پیشنهادات مختلف ارائه گردید.

ایشان با اشاره به اینکه محوریت چالش‌های اصلی بر دو بحث کمیسیون‌های توان بخشی با توجه به ابلاغ شیوه نامه‌های جدید و نظارت بر مراکز cbr با توجه به متمرکز شدن پرداخت یارانه این مراکز از بهزیستی کشور بود افزودند :با توجه به پرداخت یارانه مراکز مجری سی‌ بی ‌آر به صورت کشوری و متمرکز و لزوم نظارت دقیق‌تر شهرستان‌ها چالش‌های نظارتی در این خصوص بررسی گردید و نقشه راهی جهت نظارت که قبلاً بر اساس دستورالعمل تدوین گردید بود به شهرستان‌ها ابلاغ شد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت : موضوع مهم بعدی بحث پایش کمیسیون‌ها و پایش سیستمی ثبت کمیسیون‌ها در سامانه ارمغان و سامانه جامع بود که برنامه ای جهت این پایش تدوین و مصوب گردید.

کد خبر 117278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد