مراسم تقدیر از مسئولین، کارشناسان و راهبران مراکز اورژانس اجتماعی

به مناسبت روز اورژانس اجتماعی مراسم تقدیر از مسئولین، کارشناسان و راهبران مراکز اورژانس اجتماعی در سالن همایش بهزیستی استان تهران برگزار شد 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران این همایش با حضور مسئولین کشوری و استانی و کارشناسان مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان ها برگزار شد.
در این مراسم حسینی سرپرست اورژانس اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با تاکید به سختی کار نیروهای اورژانس و استخدام ایشان گفت: امیدواریم بتوانیم خواسته های دوستان را محقق کنیم.
کرمانی معاون اورژانس اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: مجموعه اورژانس اجتماعی یکی از دستاوردهای کشور در حوزه آسیب های اجتماعی است که بالغ بر ۲۶ سال خدمات شبانه روزی تخصصی و رایگان ارائه میدهد که به نسبت ظرفیتی که در حوزه اورژانس تدارک دیده شده جای کار دارد کرمانی افزود نیروها باید حاکمیتی باشد و ضرورت آن باید در ساختار و دیدگاه مسئولین شکل بگیرد و لازمه آن این است که در ۳ بخش انجام شود.
بخش اول شامل مردمی که هنوز اورژانس اجتماعی را علیرغم فعالیت ها و تبلیغات برای آنان نشناخته اند.
بخش دوم مسئولین که دو دسته هستند یک کسانی که باید شناختشان اصلاح شود و یکی مسئولینی که از اورژانس اجتماعی شناختی ندارند.
بخش سوم اورژانس اجتماعی در ادبیات بهزیستی در ادبیات علمی و در ادبیات آسیب های اجتماعی یک مفهوم بیشتر نیست فقط اورژانس اجتماعی است اگر بخواهید این مفهوم در جامعه تسری پیدا کند در لایه ها و اقشار مختلف شکل بگیرد نیازمند این است که صاحب گفتمان شود یعنی یک منظومه فکر حول یک مفهوم شکل بگیرد باید تولید محتوا و تولید ادبیات شود یکی از آن جاها ارتباط با مجامع علمی است در سمینارهای مشترک کارگاه های مشترک تا محتوا شکل بگیرد و بتوان مشکلات را حل کرد اورژانس باید جایگاه خود را که همان فوریتی بودن آن است را پیدا کند.
در پایان این مراسم با تقدیر از نیروهای اورژانس به پایان رسید.

کد خبر 117183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد