کرج | معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل البرز از شیرخوارگاه امام علی (ع) بازدید کرد

روز سه شنبه بیستم شهریورماه "فرید نجف نیا " معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز به همراه "معصومه توکلی ثانی" معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان البرز و "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج و هیئت امناء مؤسسه خیریه عرفان برتر البرز (حامی شیرخوارگاه) و دیگر مدعوین از شیرخوارگاه امام علی (ع) بازدید و در جریان برنامه و فعالیت های آن قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ "نجف نیا" معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و همراهان از قسمت های مختلف شیرخوارگاه امام علی (ع) بازدید و با مربیان و کودکان مرکز، دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید "توکلی ثانی" معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان البرز به تشریح فعالیت های مرکز پرداخت و به سؤالات مطرح شده درباره نحوه پذیرش، نگهداری، فرزندخواندگی و طرح میهمان پاسخ داد.

"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن ابراز خرسندی وتشکر از حضور معاون دادگستری محترم استان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بهزیستی استان با دادگستری، از همکاری این نهاد با بهزیستی قدردانی نمود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای فعالیتها و برنامه های سازمان، همچنین روند پذیرش و نحوه کارکرد مراکز، از حرکت رو به جلو و تغییرات مثبت و همچنین از زحمات و فعالیتهای بهزیستی به اقشار محروم و نیازمند تقدیر و تشکر کرد و خدمات تخصصی متفاوت به اقشار خاص جامعه در سازمان بهزیستی را توفیق الهی و مشمول خیر و برکت دانست.

کد خبر 117039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد