ساوجبلاغ | جشنواره بازی های بومی و محلی ویژه جامعه هدف طرح توانبخشی مبتنی برجامعه CBR در سطح شهرستان ساوجبلاغ

روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه سومین جشنواره بازی های بومی و محلی ویژه توانخواهان تحت پوشش طرح توانبخشی مبتنی برجامعه CBR در سطح شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛جشنواره ورزشی و بازی های بومی محلی ویژه افراد داری معلولیت در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی در  مرحله روستایی شهرستانی (دوزپا : کم توان ذهنی،کلاس کلاس : کم توان ذهنی،هفت سنگ شنوایی و صوت و گفتار،مچ اندازی : بینایی ،دوز فیزیکی روی میز  جسمی حرکتی ،دال پلان: جسمی حرکتی) برگزار شد.

"انسیه علیزاده" رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ به همراه اعضاء شورای اداری و مسئولین مراکز توانبخشی مرتبط با طرح در محل برگزاری مسابقات حاضر شد و ضمن خیرمقدم به حضار و خانواده های توانخواهان شرکت کننده در مسابقات اذعان داشت؛هدف از برگزاری این جشنواره،توسعه برنامه های توانمند سازی افراد دارای معلولیت و بهبود دسترسی این افراد به فعالیت ها و امکانات ورزشی است تا با اجرای برنامه های ورزشی،ضمن پرورش قوای جسمانی، روحی و روانی آنها،مهارتهای ارتباطی و مشارکت اجتماعی این عزیزان نیز ارتقاء یابد.

گفتنیست برندگان هرکدام از رشته های ورزشی جهت شرکت در مقطع استانی به حوزه تخصصی معرفی میشوند.
انسیه علیزاده در پایان از حضور جامعه هدف این طرح و در این برنامه و همچنین همکاری هیئت ورزشی و بازی های بومی محلی شهرستان ساوجبلاغ تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 117037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد