برگزاری دوره بازآموزی ویژه مدیران خانه های نگهداری بهزیستی آذربایجان غربی

دوره بازآموزی ویژه مدیران عامل ، مسئولان فنی و مددکاران خانه های نگهداری از کودکان و نوجوانان در بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی،
این جلسه با حضور محمدرضا جدیدی ، معاون امور اجتماعی ، عظیم زاده ، مسئول حراست بهزیستی ، کریمی مسئول بازرسی و کارشناسان تخصصی وکلیه مدیران عامل مسئولان فنی و مددکاران خانه های نگهداری از کودکان و نوجوانان شهرستان ارومیه در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی در این جلسه با بیان مطالبی مبنی بر حساسیت و اهمیت کار و رسالت سازمان بهزیستی و خانه های نگهداری کودکان و نوجوانان در خصوص کودکان بی سرپرست و بدسرپرست که با حکم قاضی در این خانه ها نگهداری می شوند بر رعایت دقیق دستورالعملها تاکید کرد.در ادامه جلسه افراد حاضر در خصوص چالش ها و مشکلات خانه ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

رامین عظیم زاده ، مسئول حراست و علی کریمی مسئول بازرسی بهزیستی استان در زمینه رعایت نکات مهم و اساسی حراستی لازم مربوط به خانه ها را تشریح کردند.

شاهپور محمدی کارشناس مسئول شبه خانواده استان نیز در بخش پایانی جلسه در زمینه باز خوانی دستورالعمل ها و شیوه نامه های موجود توضیحاتی را برای مسئولین خانه ها توضیح داد.

برگزاری دوره بازآموزی ویژه مدیران خانه های نگهداری بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 116965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد