۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فامنین | برگزاری همایش خودکشی

به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی، همایشی در این زمینه با حضور فرماندار و دادستان شهرستان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان، اعضای جمعیت هلال رئیس و پرسنل بهزیستی، پرسنل اورژانس اجتماعی، و جمعی از مسئولین در محل سالن کتابخانه این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فامنین، در ابتدا همایش با خیر مقدم رئیس بهزیستی شهرستان فامنین آغاز و در طی سخنرانی، ایشان اشاراتی به اهمیت پیگیری و تمرکز بر پیشگیری از این آسیب اجتماعی داشتند.

قربانی در ادامه با بیان اینکه   انجمن بین‌المللی پیشگیری از خودکشی، سالانه شعاری را در روز ۱۰ سپتامبر به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی اعلام می‌کند، ‌ گفت: این انجمن به دلیل اهمیت موضوع از سال ۲۰۲۴ تا سال ۲۰۲۶ را به نام «روایت درباره خودکشی را تغییر دهید و درباره خودکشی صحبت کنید» نامگذاری کرده است.

برنامه با سخنان فرماندار محترم شهرستان با اشاره به بیانات گام دوم مقام معظم رهبری و لزوم استفاده از متخصصین در جهت کاهش آسیب ها ادامه یافت.

وی در  در ادامه افزود: پیشگیری از خودکشی باید به عنوان یک اولویت بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار روسای دستگاهه های شهرستان قرار بگیرد

همچنین ساعاتی از این برنامه به آموزش و تربیت مربیانی در جهت پیشگیری از آسیب خودکشی با تدریس دکتر امیرحسین یاوری اختصاص یافت.

فامنین | برگزاری همایش خودکشی

فامنین | برگزاری همایش خودکشی

فامنین | برگزاری همایش خودکشی

فامنین | برگزاری همایش خودکشی

کد خبر 116921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد