تداوم اردوهای راهیان پیشرفت در بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، در راستای برگزاری برنامه اردوی راهیان پیشرفت فرزندان موسسه خیریه شکوفه ها، خانه امام رضا (ع) و خیر اندیشان پارسا با حضور در تصفیه خانه آب شرب اردبیل با دستاوردهای مرز و بوم استان آشنا شدند.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان در جلسه فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل که در تصفیه خانه آب شرب اردبیل با حضور مدیران عامل موسسات خیریه برگزار شد به تبیین برخی از اقدامات  اهداف بهزیستی استان در کمک به توانمند سازی فرزندان به زندگی مستقل پرداخت.

 مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: از اجمله اهدافی که در بحث فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل دنبال می شود این هست که فرزندان تحت پوشش به محض ورود به مرحله کسب استقلال و انتقال به زندگی مستقل بتوانند با دستاورد ها ی نظام و تلاش های متعددی که در کشور  و استان بخصوص بعد از انقلاب اسلامی رخ داده است آشنا شوند.

 رضایی ادامه داد: امروز توفیق دست داد تا به اتفاق برخی از فرزندان بهزیستی بتوانیم از مجموعه تصفیه خانه آب شرب اردبیل که منبعی حیاتی و اساسی در حیات  انسان و شهر دارد بازدید کرده و بتوانیم در مدیریت مصرف آب نهایت اهتمام و دقت لازم را بعمل آورده و این تجارب و تلاش های صورت گرفته را به دیگران هم متقل نماییم.

وی  اضافه کرد: تعداد ۲۰۰ کودک زیر ۱۸ سال در مراکز مختلف بهزیستی و یا خانواده های جایگزین نگهداری می شوند و نزدیک به ۳۰۰ کودک کار و خیابانی هم از خدمات سازمان برخوردار هستند

رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد برگزاری برنامه های آشنایی فرزندان با صنایع و مشاغل گوناگون بتواند در راستای ارتقای فکری و فرهنگی فرزندان تاثیر گذار باشد و این فرزندان با خیالی آسوده و راحت به اجتماع ورود یافته و زندگی مستقل و عزت مندی را شروع بکنند.

گفتنی است در پایان تمامی فرزندان از ابتدای مراحل اولیه ورود آب به تصفیه خانه تا رسیدن به مرحله شرب بازدید بعمل آورده و در جریان این چرخه حیاتی قرار گرفتند.

کد خبر 116870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد