ثبت ۶هزار و۹۷۶ تماس با اورژانس اجتماعی کرمانشاه

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از ثبت ۶ هزار و ۹۷۶ تماس با اورژانس اجتماعی این استان، از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

بهزاد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۶ هزار و ۹۷۶ تماس با اورژانس اجتماعی برقرار شده است که بیشترین تماس مربوط به افراد نیازمند به منابع درون‌سازمانی و برون‌سازمانی و کمترین تماس مربوط به والدآزاری (یک مورد) بوده است.

وی افزود: با اقداماتی در راستای توانمندسازیِ افراد، از جمله: ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری در مراکز، ایجاد فرصت‌های شغلی با اعطای وام اشتغال، کمک‌هزینه درمان و کمک به کودکان بازمانده از تحصیل، میزان تماس‌ها نسبت به سال گذشته که هشت هزار و ۵۹۸ تعداد بوده، کاهش یافته است.

بهزاد شهبازی با اشاره به تعداد مراکز اورژانس اجتماعی در استان، تصریح کرد: در سطح استان کرمانشاه، ۱۳ مرکزِ فعال وجود دارد که از این تعداد ۲ مرکز در شهرستان کرمانشاه (سطح یک، میدان حافظ در شهرک معلم و سطح ۲، در اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه) و یازده مرکز در شهرستان‌ها به‌جز قصرشیرین (نداشتن حد نصاب جمعیت) در حال فعالیت هستند./مشروح در خبرگزاری خبرآنلاین


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 116790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد