میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان کرمانشاه

این دوشنبه نیز طبق روال هر هفته، میز ارتباطات مردمی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، در محل ساختمان شماره دو این ادراه‌کل (ساختمان سردار سلیمانی) با رویکرد پاسخگویی به سؤالات، رسیدگی به درخواست‌ها و حل مشکلات جامعه هدف برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در این نوبت از برنامه میز ارتباطات مردمی، معاون امور توانبخشی و کارشناس معاونت‌ اشتغال_و_کارآفرینی به همراه رئیس و کارشناسان اداره پذیرش_و_هماهنگی بهزیستی استان، در محل حضور داشته و به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند.

میز ارتباطات مردمی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، جهت پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های جامعه هدف بهزیستی، روزهای دوشنبه ۹ صبح در محل دائمیِ این خدمت، واقع در بلوار زن، خیابان بهزیستی، ساختمان سردار سلیمانی دایر است.

یادآور می‌گردد؛ همزمان با برگزاری میز ارتباطات مردمی، میز کاریابی نیز آماده‌ی ارائه خدمت به مراجعان می‌باشد. مرکز کاریابی و مشاوره شغلی "کارباما" تحت نظارت معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، پذیرای مددجویان جویای کار است.

مددجویان جویای شغل و جامعه هدف بهزیستی استان کرمانشاه می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد "میز کاریابی کارباما"، با واحد روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان به شماره تماس ۰۸۳۳۸۳۷۶۹۴۹ و یا در پیام‌رسان ایتا به آدرس @amirardalanamjadiyan در میان بگذارند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 116789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد