پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت درخشش دانش آموز دارای معلولیت در کنکور سراسری

محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان در پی افتخارآفرینی دانش آموز توانمند دارای معلولیت متوسط بینایی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزند برومند و پر تلاشم؛ جناب آقای سید امیررضا میر اسدی

موفقیت پرآفرین و بر دلها شیرین جنابعالی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ و کسب رتبه ۶ گروه آزمایشی علوم انسانی(منطقه ۳) نوید بخش حیاتی نوین، یاد آور شور و شوق، جوشش و کوشش بی وقفه و مداوم حضرت عالی است. بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت، در سایه اندیشه های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته ایران عزیز میسر است.

موفقیت جنابعالی دیگر بار ارزش و توانمندی‌های علمی جوانان استان خصوصا دانش آموز توانمند دارای معلولیت را که با حمایت های والدین و در سایه تلاش معلمان سخت کوش و متعهد به دست آمده است جلوه‌گر ساخت و موجب خوشحالی و مباهات فراوان اینجانب، خانواده بزرگ بهزیستی استان سمنان، دانش آموزان و مردم فهیم و شریف استان شد.

اینجانب به نوبه خود کسب این موفقیت را به شما رهجوی مسیر علم وتعلم تبریک عرض می نمایم. امید است، عمر خویش را خالصانه و صادقانه وقف ستیز بی امان با جهل و نادانی، فتح قلّه های رفیع علم و گشودن مرزهای  جدید دانش و در نهایت اعتلای میهن عزیز ایران به جایگاه بایسته و شایسته نمائید.

محمود منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 116757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد