به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت و با هدف پاسخگویی مستقیم به سوالات و درخواست های مردم ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ امروز یک شنبه ۱۸ شهریور ماه با حضور در مرکز سامد از طریق تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردمی بود.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان، صبح امروز از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم بود.
کد خبر 116673
نظر شما