رباط کریم | استقبال پرسنل اداره بهزیستی از قهرمان مدال آور پارالمپیک پرستو حبیبی در فرودگاه امام خمینی

پرسنل توانبخشی و معاون اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم، در پی قهرمانی پرستو حبیبی توانخواه و بانوی ملی‌پوش پارادوومیدانی در دوره المپیک ۲۰۲۴ کشور فرانسه به استقبال او رفتند و از وی تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، لطیفیان معاون اداره و موسوی معاون توانبخشی اداره بهزیستی، کسب عنوان دوم مسابقات المپیک۲۰۲۴، رقابت پرتاب کلاب F۳۲ توسط معلول توانخواه ورزشکار پرستو حبیبی، افتخاری برای ایشان و جامعه معلولان شهرستان رباط کریم بوده و نمادی از توانمندی این ورزشکار شایسته و نمود عینی تعبیر واژه معلولیت محدودیت نیست می باشد.

حضور این ورزشکار و سایر معلولان در عرصه های مختلف ورزشی که همواره برای خود، این اداره  و جامعه هدف بهزیستی افتخار افرینی می کنند نشان از همت و تلاشی ستودنی از سوی این عزیزان بوده که تحسین همگان از توانمندی این افراد را به دنبال دارد.

لطیفیان به نمایندگی از تمامی کارکنان بهزیستی شهرستان رباط کریم و جامعه هدف کسب این افتخار را به این ورزشکار شایسته و همچنین جامعه معلولان استان به ویژه ورزشکاران تبریک وتهنیت عرض نموده و از خداوند منان سربلندی و موفقیت ایشان و کلیه جامعه هدف را در تمام عرصه های زندگی آرزومندم.

کد خبر 116657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد