شهریار | بازدید تیم نظارت بهزیستی از مراکز شبه خانواده همدلان علوی و زنده یاد نجاتی

مسئولین دفتر بازرسی، حراست و کارشناس شبه خانواده بهزیستی شهرستان شهریار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از مراکز شبه خانواده همدلان علوی وزنده یاد نجاتی تحت نظارت بهزیستی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، لیلا شایسته نیا مسئول دفتر بازرسی بهزیستی شهریار در این بازدید که به همراه علیرضا عباسی فرهادلو مسئول حراست و زهره لرد کارشناس ناظر دفتر شبه خانواده صورت گرفت، ضمن دیدار  از فرزندان بی سرپرست و بدون سرپرست موثر دو مرکز دختران همدلان علوی و پسران زنده یاد نجاتی به بررسی فعالیت ها، مسائل و مشکلات و روند ارائه خدمات پرداختند.

لیلا شایسته نیا کوچک‌سازی، تخصصی کردن مراکز، افزایش کیفیت خدمات و خانواده ‌محوری را از سیاست‌ های اصلی سازمان بهزیستی در اداره‌ مراکز شبه خانواده برشمرد و گفت: حضور نوجوانان در مراکز شبه خانواده در صورتی انجام می‌شود که به هیچ عنوان، امکان بازگشت یا حضور وی در خانواده‌ی بیولوژیک، خانواده‌ جایگزین یا وابستگان نسبی و سببی امکان‌پذیر نباشد.

وی در ادامه افزود؛ شهرستان شهریار دارای سه مرکز نگهداری شبانه روزی کودک و نوجوان بوده که ۵۷ فرزند در این مراکز نگهداری شده و ۱۱۴ فرزند نیز تحت مراقبت در خانواده‌های جایگزین (امدادبگیر) هستند.

کد خبر 116648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد