خادمین و عوامل برگزاری سومین دوره "سفر به سرزمین امید" تقدیر شدند

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از عوامل و دست اندرکاران سومین دوره سفر به سرزمین امید، ویژه اعزام جامعه هدف و فرزندان سازمان بهزیستی به عتبات عالیات تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری در این مراسم در خصوص برگزاری برنامه سفر به سرزمین امید گفت: این اردوی هدفمند، یک کاوشگری اجتماعی با تعامل و یادگیرندگی اجتماعی برای افراد دارای معلولیت و فرزندان سازمان بهزیستی بود که در کنار آحاد جامعه و مردم حضور پیدا کنند و تلفیق اجتماعی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سفر به سرزمین امید تداعی گر شبکه جدید کنشگری در حوزه انقلاب اسلامی و یک ادبیات مدرن سازی این نهضت است، افزود: این برنامه ابزارهای مختلف تامین و ... داشته و کارهای بزرگی که نشان دهنده باور قلبی همکاران و دست اندرکاران این برنامه به ویژه حلقه های میانی و مردمی در کنار سازمان بهزیستی بوده صورت گرفته است.

قادری با اعلام اینکه حدود ۵۰۰ نفر از جامعه هدف به این سفر اعزام شدند، گفت: برای اولین بار با ظرفیت هایی که در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفت، اولین کاروان نخبگان دارای معلولیت در دو مرحله به عتبات عالیات اعزام شدند و در نهایت اعزام جامعه هدف و فرزندان این سازمان به راهپیمایی اربعین بود.

وی ضمن تقدیر ستاد عتبات و عمره دانشگاهیان گفت: این مجموعه علمی و دانشگاهی که سیر ارتباطی دانشجویان و اساتید با حوزه معنویت را برعهده دارد در تدارک سفر معنوی جامعه هدف به عتبات عالیات همکاری موثری را داشتند.

در پایان این برنامه از عوامل و دست اندرکاران سومین سفر معنوی سفر به سرزمین امید تقدیر شد.

کد خبر 116623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =