برگزاری رویدادهای ورزشی ویژه بیماران اوتیسم در قم

ایسنا/قم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: برنامه‌ریزی برگزاری رویدادهای ورزشی و نشاط‌آور با گروه‌های مختلف از جمله بیماران اوتیسم انجام شده و این جشنواره‌های ورزشی به‌زودی برگزار خواهد شد.

سید محمد موسوی‌منش امروز ۱۳ شهریورماه طی سخنانی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی رویدادهای ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف، اظهار کرد: بر همین اساس جلسه هم‌اندیشی با مدیر مرکز توان‌بخشی بیماران اوتیسم برگزار و مقرر شد برنامه‌های مشترکی انجام پذیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم افزود: بررسی و توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه برگزاری رویدادها و برنامه‌های ورزشی ویژه بیماران اوتیسم و خانواده‌های آنان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وی بر اهمیت فعالیت‌های ورزشی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تأثیرات مثبت آن بر سلامت روانی و جسمانی بیماران اوتیسم تأکید کرد و گفت: پیشنهاداتی برای برگزاری برنامه‌های تفریحی و ورزشی مناسب به منظور افزایش تعامل اجتماعی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها مطرح شد که به زودی محقق خواهد شد.

موسوی‌منش تاکید کرد: این اقدام بخشی از تلاش‌های گسترده شهرداری قم برای ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی در بین تمامی اقشار جامعه است و لذا دو طرف بر ادامه همکاری‌های مؤثر و برنامه‌ریزی‌های مشترک تأکید کردند تا بتوانند گام‌های مؤثری در راستای بهبود وضعیت بیماران اوتیسم و خانواده‌هایشان بردارند.

کد خبر 116613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد