دومین پیش نشست تخصصی حقوق شهروندی در بهزیستی آذربایجان غربی

دومین پیش نشست تخصصی همایش حقوق شهروندی با رویکرد حق سلامت و ارتقاء کیفیت زندگی ایثارگران در بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛
این همایش بر اساس مصوبات کارگروه علمی و اجرایی ، به میزبانی اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی با همکاری بنیاد شهید استان برگزار گردید.

این پیش نشست در خصوص یکی از محورهای همایش در مورد مناسب سازی فضای شهری و معماری بود و با توجه به اینکه بهزیستی به عنوان متولی اجرای برنامه های مناسب سازی در فضای شهری و از سازمان های پیشرو در پیگیری و اجرای حقوق معلولین می باشد افتخار میزبانی این پیش نشست را بر عهده داشت.

در ابتدای جلسه ، معاون پژوهش اداره کل بهزیستی استان ضمن خیر مقدم از حضور تمامی شرکت کنندگان قدردانی کرد.

در ادامه دکتر طلیسچی معاون اداره حقوقی و معاضدت قضایی اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران در خصوص محورهای همایش و چگونگی ارسال مقالات سخنانی ایراد کردند و دکتر احمدیان به عنوان رئیس جلسه وعضوکار گروه علمی همایش اداره کل بنیاد شهید هدایت جلسه را به عهده داشتند و از تمامی اعضا ی حاضر در جلسه درخواست کرد نظرات تخصصی و علمی خود را جهت اجرای هر چه بهتر همایش و همچنین گزارشی از سازمان خود در خصوص نقاط قوت و ضعف طرح مناسب سازی و پیشنهادات کاربردی ارائه دهند.

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی استان به نقش و مسئولیت تمامی سازمان ها در خصوص این امر مهم اشاره و بر توجه و اهتمام ویژه به امر مناسب سازی تاکید کرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه نیزدر خصوص محور همایش نظرات تخصصی خود را را ارائه و در پایان جلسه احمدیان رئیس جلسه از همه شرکت کنندگان درخواست کرد اطلاع رسانی لازم در خصوص همایش و ارسال مقاله انجام گیرد.

دومین پیش نشست تخصصی حقوق شهروندی در بهزیستی آذربایجان غربی

دومین پیش نشست تخصصی حقوق شهروندی در بهزیستی آذربایجان غربی

دومین پیش نشست تخصصی حقوق شهروندی در بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 116587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد