پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان در پی درخشش و قهرمانی "میثم علیپور" ملی پوش گیلانی والیبال نشسته در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی، افتخار آفرینی و کسب مقام قهرمانی  "میثم علیپور" ورزشکار گیلانی تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای "میثم علیپور"

ملی پوش ارزنده ی تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران 

کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران مطمئنا در سایه تلاش و  پشتکار به دست می آید و درخشش ورزشکارانی با شرایط جسمانی ویژه در میادین ورزشی نشان دهنده آن است که از همت والا و اراده ای آهنین برخوردارند و در زندگی هیچگاه دست از تلاش بر نمی دارند و با امید و توکل بر خدا مسیر موفقیت را طی می کنند و بر بلندای افتخار و عزت می رسند.

 این افتخار آفرینی ها از سوی ورزشکاران توانخواه قطعا نزد اهالی ورزش و عموم جامعه بسیار ارزشمند است و همواره شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

لذا اینجانب کسب قهرمانی و درخشش شما شیرمرد گیلانی و ارزشمند تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را خدمت جنابعالی، خانواده گرامی، مربیان و اهالی ورزش گیلان و ایران و مجموعه بزرگ بهزیستی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایتان سلامتی و موفقیت های بیشتر در میادین ورزشی را خواستارم.

کد خبر 116578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد