بهزیستی خراسان رضوی میزبان قرارگاه خدمت‌رسانی به زائران

جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) گفت: از مدیرکل و فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی خراسان رضوی قدردانی و تشکر می‌کنم که این امکان را مهیا ساختند تا قرارگاه خدمت رسانی دهه آخر صفر که توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) مدیریت می‌شود، امسال برای دومین‌بار در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به مدت ۴ روز مستقر شود و به ارائه خدمت به زائران بپردازد.

سرهنگ محمد علی یعقوبی افزود: از روز یکشنبه 11 شهریور ماه، قرارگاه در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به عنوان ستاد مرکزی به مدت 4 روز مستقر گردید. ماموریت ستاد دهه آخر صفر شامل ساماندهی امور مواکب، پارکینگ‌ها، ایستگاه‌های صلواتی و اسکان زائرین و... می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی ستاد، نظارت و ایجاد هم افزایی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی به زائران است . از طریق نظارت و سرکشی‌های انجام گرفته کمبودها رصد گردید و بلافاصله به متولیان دستگاه‌ها در جهت رفع نواقص اطلاع رسانی انجام گرفت.  در روز شهادت امام رضا(ع) نیز که اوج ورود زائران به مشهد مقدس بود، تمام تلاشمان استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌ها برای ساماندهی زائران بود تا کمترین دغدغه‌ای را به هنگام حضور در مشهد مقدس نداشته باشند  و بتوانند در این ایام حض معنوی ببرند و به اعمال زیارتی و عبادی خود برسند.

جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) افزود: اقدامات انجام گرفته قطعا مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت تا برای سال آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم، نواقص مرتفع گردند و بتوانیم رفاه زائران را بیش از قبل محقق سازیم.
بهزیستی خراسان رضوی میزبان قرارگاه خدمت‌رسانی به زائران

کد خبر 116563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد