پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران در پی موفقیت دانش آموز توانمند دارای معلولیت نکایی در کنکور سراسری

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پی افتخارآفرینی دانش آموز توانمند دارای معلولیت شدید بینایی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

فرزند عزیزم؛ سرکار خانم فاطمه احمدنژاد نوذری

چه زیباست با توکل به الطاف الهی و عزمی راسخ از چشمه سار زلال دانش در مکتب حکمت معلم بهره جستن و برای ساختن فردایی بهتر مهیا شدن.

خبر مسرت‌بخش موفقیت ارزشمند کسب رتبه ۶۷ کشور در کنکور سراسری ۱۴۰۳ و رقابت با داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، دیگر بار ارزش و توانمندی‌های علمی جوانان استان خصوصا دانش آموز توانمند دارای معلولیت را که با حمایت های والدین و در سایه تلاش معلمان سخت کوش و متعهد به دست آمده است جلوه‌گر ساخت و موجب خوشحالی و مباهات فراوان اینجانب، خانواده بزرگ بهزیستی مازندران، دانش آموزان و مردم فهیم و شریف استان شد.

بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته ایران عزیز میسر است.

اینجانب به نوبه خود موفقیت شما فرزند خوبم را که حاصل لطف و عنایت الهی، حمایت‌های بی‌دریغ والدین محترمتان و زحمات دبیران گرانقدر بویژه پشتکار، تلاش و همت مضاعف‌تان بوده را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با همراهی و همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و علاقه مند استان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

از ذات لایزال الهی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم و آرزو دارم دختر پرتلاشمان در تمامی مراحل زندگی و طی مدارج علمی، موفق و پیروز باشد.

فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 116534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد