پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با صدور پیامی فرارسیدن ۲۸ ماه صفر، سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
السَّلَامُ عَلَیکُمْ یا أَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّةِ
روزهای پایانی ماه صفر، ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت (صلی الله و علیه و آله و سلم) و شهادت مظلومانه کریم آل طه، سیدِ جوانان اهل بهشت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت غریبانه و مظلومانه امام علی بن موسی الرضا (ع) برای ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
بی تردید، راه رستگاری بشر، تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.
اینجانب فرارسیدن ایام رحلت رحمه للعالمین، پیام آور بزرگ اخلاق، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبرش، کریم آل طه، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عموم مسلمانان، مردم مومن، ولایت مدار و شریف استان خصوصا خانواده بزرگ بهزیستی مازندران، تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم. ان شاالله 
فریبا بریمانی
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 116380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد