برگزاری نشست کارشناسی دبیرخانه شورای سالمندان گیلان در اداره کل کتابخانه های عمومی استان

نشست کارشناسی دبیرخانه شورای سالمندان استان در راستای جلب و توسعه همکاری‌های بین دستگاهی در ارتباط با فرصت های پیش روی سالمندان استان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی با ادارات کل غیر عضو در شورای سالمندان، در محل اداره کل کتابخانه های استان برگزار گردید..

در این جلسه ضمن اشاره به فرصت ها و چالش های استان گیلان به عنوان سالمندترین استان کشور ، خدماتی که بصورت معمول از جذابیت بیشتری برای سالمندان در کتابخانه های عمومی برخوردارند مرور شد و بسترهای همکاری بیشتر در امور فرهنگی ، مناسبتی همچون هفته تکریم و منزلت سالمندان و هفته کتاب ، تعاملات بین نسلی ، تجارب ارزشمند کتابخانه ها در برگزاری برنامه‌ها و مسابقات قصه گویی و آشپزی تبیین گردید.

در حاشیه این دیدار، فضای کتابخانه مرکزی جدید رشت که از امکانات درخوری برای گروه های سنی مختلف از جمله سالمندان ، کودکان ، مادر و کودک ، فضای بازی با لِگو ، فناوری ها و استارت آپ ها  و نیز خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت برخوردار می باشد مورد بازدید قرار گرفت .

 شایان ذکر است فضای یاد شده در صورت تکمیل زیر ساخت ها در هفته کتاب -آبان ماه سال جاری- افتتاح و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 116250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد