رودسر | افتتاح پروژه اشتغالزایی مددجویان بهزیستی در بخش چابکسر شهرستان رودسر

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، پروژه اشتغالزایی پرورش گل و گیاه در روستای قاسم آبادسفلی بخش چابکسر با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح گردید.

این پروژه با حضور فرماندار رودسر، رئیس اداره بهزیستی، امام جمعه و بخشدار بخش چابکسر، برخی روسای ادارات، مسئول حوزه اشتغال و توانبخشی اداره بهزیستی، مسئولین شهرستانی، مسئول و مددکار مرکز مثبت زندگی بخش چابکسر افتتاح گردید.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودسر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر به منزله تداوم راه این بزرگواران می‌باشد.

وی افزود: مطابق معمول هرسال، بخشی از طرح های عمرانی و خدماتی بهزیستی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

محمدی پور با اشاره به پروژ ه های قابل افتتاح بهزیستی رودسر در هفته دولت گفت: شهرستان رودسر در مجموع برای بالغ بر ۱۰۰ طرح اشتغالزایی در رسته های مختلف شغلی در سطح شهرستان رودسر تسهیلات اشتغالزایی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان پرداخت نموده است که ۲۸ طرح در بخش چابکسر به ارزش حدودا ۳میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است. 

لازم به ذکر است ارزش پروژه اشتغالزایی پرورش گل و گیاه ۵ میلیارد ریال برآورد گردید که مددجوی کارآفرین مبلغ ۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال از تسهیلات بهزیستی بهره مند گردیده است.

کد خبر 116094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد