پاکدشت | آغاز برنامه‌های هفته دولت در شهرستان

با حضور مسئولان شهرستان پاکدشت و بهزیستی ادای احترام به شهدا در آغاز هفته ی دولت در این شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با آغاز هفته دولت، مراسم گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان با حضور گسترده مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد. در این مراسم، حجت‌الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان، فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت، و نادره افشارها رییس اداره بهزیستی، به همراه سایر مسئولان محلی حضور داشتند.

این آیین معنوی با نثار گل و قرائت فاتحه توسط مسئولان، رییس بهزیستی شهرستان پاکدشت، به مقام شامخ شهدا همراه بود و بار دیگر تأکید شد که آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی به عنوان الگوی خدمت‌رسانی همواره زنده خواهد ماند.

نادره افشارها، رییس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: «شهیدان رجائی، باهنر و رئیسی نمونه‌های بارز خدمت صادقانه به مردم بودند. ما در بهزیستی وظیفه داریم با تأسی از این بزرگان، تمامی تلاش خود را برای ارتقای سطح زندگی و رفاه اجتماعی اقشار آسیب‌پذیر به کار بگیریم.»

وی همچنین تأکید کرد که هفته دولت فرصتی است تا فداکاری‌ها و تلاش‌های مسئولان و شهیدانی که جان خود را در راه خدمت به مردم و پیشرفت کشور فدا کردند، گرامی داشته شود. افشارها افزود: «اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت نیز با برنامه‌های متنوعی که در این هفته برگزار خواهد کرد، به پاسداشت این ارزش‌ها خواهد پرداخت.»

این مراسم آغازگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان پاکدشت بود که با حضور فعال مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 115981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد