در رسانه / صدور احکام جایگزین حبس به نفع مددجویان بهزیستی در اشنویه

دادگستری اشنویه با صدور احکام جایگزین حبس، ۶۸ میلیون تومان به نفع بهزیستی شهرستان کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در پنج ماهه اول سال جاری دادگستری اشنویه برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی اشنویه اقدام به اختصاص مبلغ ۶۸ میلیون تومان در قالب تهیه لوازم مورد نیاز مددجویان به اداره بهزیستی این شهرستان کرد. این وسایل شامل پوشینه به مبلغ ۲۱۵ میلیون ریال، تشک مواج به ارزش ۱۵ میلیون ریال، تشک روی ویلچر به ارزش ۱۵ میلیون ریال، خرید کتاب و تهیه لباس برای مرکز کودکان بی‌سرپرست به ارزش ۷۰ میلیون ریال و خرید مصالح ساختمانی برای مسکن دو معلول به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال است.

ایراندوست، رئیس اداره بهزیستی اشنویه در این باره گفت: این اقدام در جهت اجرای آیین‌نامه اجرایی ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی و با موضوع صدور آراء مجازات جایگزین حبس انجام شده و هدف از این اقدام حمایت از افراد دارای ناتوانی و ارتقای کیفیت زندگی آنان است. وی افزود: این فعالیت‌ها در راستای توانمندسازی افراد نیازمند و ارائه خدمات توانبخشی به جامعه هدف صورت گرفته و می‌تواند گام مؤثری در جهت بهبود شرایط زندگی و خواسته‌های افراد نیازمند باشد و در این راستا دادگستری و بهزیستی اشنویه با همکاری و همدلی، به تلاش برای حمایت و بهبود وضعیت اقشار آسیب‌پذیر ادامه خواهند داد.

رئیس اداره بهزیستی اشنویه با قدردانی از حمایت‌های مستمر دادگستری شهرستان خاطرنشان کرد: این تجهیزات توانبخشی نقشی حیاتی در افزایش کیفیت زندگی افراد دارای توانخواه ایفا خواهند کرد و با تداوم چنین اقدامات خیریه و حمایتی، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای سطح رفاه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی افراد نیازمند برداشته خواهد شد.

کد خبر 115943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد