شهرتهران| تقدیر مدیر بهزیستی از پزشکان

مدیر بهزیستی شهر تهران همزمان با زادروزحکیم بزرگ ایرانی ابوعلی سینا و به مناسبت این روز از پزشکان بهزیستی شهرتهران تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با زادروز حکیم ایرانی ابو علی سینا با حضور مدیر بهزیستی، معاونت ها و جمعی از مسئولین از پزشکان بهزیستی شهر تهران تقدیر شد.

مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن تبریک روز پزشک گفت: پزشکی شغل مقدسی بوده و مسئولیتی که بر عهده آنها است بسیار سنگین می باشد و وظیفه سلامتی افراد جامعه را برعهده دارند و لازمه کار آنها نیاز به توجه زیاد می باشد چون به نوعی با جان و روان انسانها سرکار و دارند.

محمود برزگر در ادامه این مراسم عنوان کرد: پزشک حرفه ای از دید بیماران صرفا یک پزشک با مدرک عالی نیست و در این دیدگاه بسیاری از موارد کوچک و بزرگ دخیل هستند و در حال حاضر به دلیل افزایش آگاهی مردم و بهبود زندگی اجتماعی آنها، جلب رضایت افراد کار آسانی نیست و در گذشته رابطه بیمار و پزشک یک ارتباط  کاملا سطحی و یکطرفه بود که در نهایت منجر به بهبود وضعیت جسمی بیمار می‌شد اما در حال حاضر بیماران به دنبال یک پزشک حرفه‌ای هستند تا بتوانند جسم و بیماری خود را به او بسپارند.

کد خبر 115904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد