درآستانه اربعین حسینی مدیرکل بهزیستی استان البرز از موکب بهزیستی ایلام بازدید کرد

درآستانه فرارسیدن اربعین حسینی "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز با "حسین نورعلیوند" مدیرکل بهزیستی ایلام دیدار و از موکب اداره کل بهزیستی استان ایلام در مرز مهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"محمدی فلاح "مدیرکل بهزیستی استان البرز با حضور در موکب بهزیستی استان ایلام ضمن بازدید و تقدیر از فعالیت‌های کارشناسان در جریان فعالیتهای موکب و خدمات رسانی کارکنان بهزیستی به زائران حسینی قرار گرفت و ازنزدیک نیز با حسین نورعلیوند مدیر کل بهزیستی ایلام و سایر مسئولین این اداره کل دیدار کرد.

گفتنیست با توجه به اینکه مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهم‌ترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران می باشد،موکب بهزیستی بعنوان یکی از بزرگترین موکب های شهرستان مهران با همکاری و تلاشهای خالصانه کارمندان بهزیستی در حال خدمات رسانی به زائرین،افراد داری معلولیت و جامعه هدف می باشد.

در این موکب تیم های اورژانس اجتماعی،ارائه خدمات مشاوره و مددکاری و تیم تخصصی توانبخشی مستقر و خدمات مورد نیاز را به زائران و افراد دارای معلولیت،سالمند و غیره ارائه می‌دهند.

همچنین اهداء وسایل توانبخشی به زائران نظیر واکر،عصا و غیره و تعمیر وسایل توانبخشی توسط یکی از افراد دارای معلولیت از دیگر خدمات بهزیستی به زائران حسینی در اربعین امسال می باشد.

کد خبر 115819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد