لزوم گسترش تعامل بین‌بخشی و مولفه های توانمندسازی برای تعالی و پیشبرد اهداف بهزیستی

دکتر صحاف با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان ساعی و تلاشگر بهزیستی تبریک گفت.

متن پیام دکتر صحاف، مدیرکل بهزیستی بدین شرح است:

ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، هفته دولت فرصتی مغتنم پدید آورده است تا در کنار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت، از زحمات، خدمات و فعالیت های  دولتمردان به ویژه کارمندان بزرگوار، تشکر و قدردانی نموده و یاد و خاطره شهدای عزیز کارمند در روزهای پرافتخار و حماسه‌ساز دوران دفاع مقدس را گرامی و زنده نگه داریم.

بی تردید امروز در دولت وفاق ملی نیز با پایبندی به آرمان های شهدای والامقام و رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، راه خدمت و تلاش برای پیشبرد اهداف و اولویت های  مددجویان و خانواده های تحت پوشش، با گسترش تعامل بین بخشی و مولفه های توانمندسازی ، بیش از گذشته، تداوم خواهد داشت.

چهارم شهریور ماه "روز کارمند"، نیز در حقیقت تجلیل از انسان‌ های گرانقدر و شایسته ‌ای است که  بخش عظیمی از فعالیت‌های مجموعه بهزیستی بر دوش آنها قرار داشته و  هدف‌ شان خدمت به  خانواده بزرگ بهزیستی و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی و کاهش مشکلات جامعه  هدف است.

اینجانب ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دولت ، پیشاپیش روز کارمند را به همه کارمندان پرتلاش، صدیق و متعهد بهزیستی آذربایجان شرقی تبریک می گویم و توفیق بیش از پیش همه خادمان مردم را از آستان خداوند قادر متعال مسئلت می نمایم.

لزوم گسترش تعامل بین‌بخشی و مولفه های توانمندسازی برای تعالی و پیشبرد اهداف بهزیستیلزوم گسترش تعامل بین‌بخشی و مولفه های توانمندسازی برای تعالی و پیشبرد اهداف بهزیستی

کد خبر 115818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد