پیام مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ناصر چاووشی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و شهید جمهور، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

آغازین روزهای شهریورماه به پاسداشت شهیدان والامقام خدمت، رجایی و باهنر به نام هفته دولت و مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین گشته است. هفته دولت همواره در کشور ما یادآور شهادت بالاترین مسئولان نظام است. روزهایی که در این سال علاوه بر یادآوری تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، یادآور تلاش‌های ماندگار شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان است، بزرگ مردانی که خود را در راه انقلاب اسلامی و مردم گرانقدر کشورمان فدا کرده و برای همیشه جاودانه شدند.  

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و کارمند این هفته را به کلیه کارکنان تبریک عرض نموده؛ امید است با تلاش همه‌جانبه در راستای موفقیت دولت چهاردهم در پیشبرد اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی، یاری‌گر خدمتگزارن مردم در دولت باشیم چرا که ایران قوی تنها در گرو؛ تعامل، همدلی، همیاری مردان و زنان این سرزمین محقق خواهد شد.

دکتر ناصر چاووشی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 115808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد