حضور رابط ناشنوایان در خبر مرکز استان

طی تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل بهزیستی و صدا و سیما مرکز استان، برخورداری افراد دارای معلولیت شنوایی از بخش خبری شبکه استان با حضور رابط ناشنوایان امکان پذیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، طی نشستی با حضور مدیرکل بهزیستی و مدیر کل صدا و سیمای استان سمنان، زیرساخت های حضور مترجم ناشنوایان در بخش خبری ۱۶:۴۵ صدا و سیمای مرکز استان فراهم شده و از ابتدای شهریور ماه با حضور رابط ناشنوایان، این بخش خبری برای افراد ناشنوا و کم شنوا ترجمه و این افرادمی توانند از اخبار استان مطلع گردند.

تاکنون یک هزار و ۷۰۶ نفر معلول ناشنوا و کم‌شنوا در استان شناسایی و تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی قرار گرفته‌اند. و انعقاد این تفاهم نامه به عنوان یک حرکت نمادین برای برنامه ریزی دستگاه های خدمت رسان به شمار می رود در جهت ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان و جامعه هدف بهزیستی و امید است بزودی در دیگر برنامه های صدا و سیمای سمنان نیز اجرا گردد.

لازم به ذکر است افراد علاقه‌مند به فراگیری زبان اشاره می‌توانند به معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان مراجعه و با فراگیری این زبان به افراد دارای معلولیت ناشنوایی کمک کنند.

کد خبر 115785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد