پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان در پیامی هفته دولت و فرا رسیدن روز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله االرحمن الرحیم

در نظام توحیدی اسلام، مسئولیت پذیری، اصلی است که در زمینه اخلاق اداری به فرد کارمند و فعالیت هایش سمت و سو می‌دهد و او را از فرو غلتیدن در مسیر کژی‌ها و نادرستی‌ها باز می‌دارد.

کارمندان و نیروی انسانی هر مجموعه‌ای که با همت، تلاش، خلاقیت،تقوا، مسئولیت‌پذیری و خیرخواهی مردم، در مسیر توسعه آن مجموعه نقش موثری ایفاء می‌کنند، در نظام اسلامی جایگاهی والا نزد خداوند و مردم دارند.بی‌شک لازمه پیشرفت و توسعه پایدار در اختیار داشتن نیروهای انسانی متعهد و متخصص است. پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه‌های خرد و کلان سازمان‌ها و نهادها مستلزم تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن‌هاست. لذا اصل کرامت، حرمت افراد و سنت قدرشناسی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان خدوم بایستی رعایت و تقویت شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 امید است با عنایت پروردگار منان، توجهات حضرت ولی عصر(عج)  و در سایه هدایت‌های ولایت مدارانه رهبری، با برنامه‌ریزی هوشمندانه و اهتمام جدی در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" توفیق داشته باشیم در تحقق اهداف متعالی دولت و در راستای خدمت به افراد تحت حمایت، فصلی ماندگار از جلوه‌های خدمت را به ثبت برسانیم.

محمود منطقی

مدیرکل

کد خبر 115615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد