رسانه| پرداخت ۱۲ میلیارد تومان مستمری به معلولان بوشهری

معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر با اشاره به خدمات‌رسانی به حدود ۳۰ هزار معلول استان، گفت: ماهانه به این افراد با حق پرستاری از سوی بهزیستی ۱۲ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

محمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه در هفته دولت طرح‌های مهمی در حوزه توان‌بخشی استان بوشهر اجرا می‌شود، اظهار داشت: در این هفته عملیات اجرایی ساخت مرکز سالمندان توسط بخش خصوصی در گناوه آغاز می‌شود.

وی میزان سرمایه‌گذاری این طرح را ۱۰ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: در هفته دولت همچنین ۲ مرکز اعصاب و روان توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر از افتتاح یک مرکز ویزیت در منزل خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح ۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

کرمی با بیان اینکه حدود ۳ هزار معلول از خدمات تخصصی بهزیستی این استان بهره‌مند هستند، گفت: میزان مستمری این افراد تحت پوشش امسال ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ماهانه به این افراد با حق پرستاری از سوی سازمان بهزیستی ۱۲ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر با اشاره به حذف پشت نوبتی دریافت خدمات از بهزیستی تأکید کرد: با اقداماتی که در سه سال دولت سیزدهم صورت گرفته است، هیچ پشت نوبتی در حوزه توانبخشی نداریم.

کد خبر 115774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد