پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

متن پیام به شرح زیر است:

""  هفته دولت یادآور ایثار و فداکاری‏ فرزندان و سرمایه های پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده ایام درخشان و ماندگار خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر و همچنین شهید جمهور است، شخصیت هایی که الگوی ساده زیستی، تعهد و خدمتگزاری به مردم هستند.  

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمیدیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بوده تا نام ایران با پسوند قهرمان برای همیشه در تاریخ بدرخشد.

هفته دولت امسال که با ایام اربعین حسینی تقارن یافته فرصتی است تا با تأسی از سیره و منش اباعبدالله(ع) و همچنین ویژگی های والای شهیدان بویژه رجایی و باهنر و شهید جمهور، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام متناسب با ماموریتهای محوله گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در عرصه های مختلف فراهم آوریم.

همچنین چهارم شهریور ماه که روز کارمند نامگذاری شده فرصت ارزنده ای است تا از زحمات و تلاش های کارمندان عزیز در راه خدمت به جامعه  و اعتلای نظام اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارکنان خدوم و متعهد به ویژه همکاران ارجمندم در مجموعه بزرگ بهزیستی استان ایلام که کار مقدس خدمت رسانی به عزیزترین قشر جامعه را بر عهده داشته تبریک عرض نموده و توفیق همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از ایزد منان خواهانم."

"حسین نورعلیوند"

کد خبر 115730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد