اورژانس اجتماعی بازوی بهزیستی در کنترل و کاهش آسیب

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در دومین کمیته امور آسیب دیدگان اجتماعی استان با متذکر شدن وظایف خطیر اورژانس اجتماعی، این مرکز را بازوی بهزیستی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خواند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر مهتاب منصوری در این کمیته که با حضور کارشناسان مسئول وکارشناسان دفتر آسیب استان و کارشناسان دفتر آسیب شهرستانهای تبریز، مرند و هریس به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار شد؛ ابراز داشت : تحقق برش استانی در گرو افزایش فعالیت ها در زمینه آگاهسازی و ارائه خدمات بهینه به مددجویان می باشد و برش شهرستانی اعلامی معاونت براساس جمعیت ومیزان آسیب تنظیم شده است.

وی با تاکید بر توانمند سازی خدمت گیرندگان دفتر آسیب اظهار داشت: توقف چرخه پذیرش مددجویان در مراکز آسیب و توانمندسازی و پیگیری پس از ترخیص آنان از اهمیت بسزایی برخوردار است لذا ارائه خدمات مطلوب به مددجویان مستلزم هماهنگی و همکاری، اشراف به دستورالعملها و استفاده از پتانسیل های سایر معاونت ها و دفاتر می باشد.

در ادامه کارشناسان شهرستانها به بیان مشکلات خود در خصوص خدمت گیرندگان مداخله در بحران پرداختند و موضوعات، راه حل ها و چالشهای پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان ضمن تحلیل برش استانی و شهرستانی، مشکلات و چالشهای پیش روی اورژانس های اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و از شهرستانهای میانه، هریس و اسکو به دلیل تحقق برش شهرستان به عنوان رتبه های اول تا سوم قدردانی شد.

کد خبر 115427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد