آماده سازی فرزندان برای ورود به زندگی مستقل از اولویت های بهزیستی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در کمیته استانی "فرزندان در آستانه ورود به زندگی مستقل" آماده سازی فرزندان بهزیستی برای ورود به زندگی مستقل را یکی از اولویت های بهزیستی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی دکتر فرگل صحاف در این کمیته که با حضور معاون امور اجتماعی ،کارشناسان مسئول وکارشناسان دفتر امور شبه خانواده و مسکن استان و شهرستانهای تبریز، آذرشهر و مرند و فرزندان آماده ورود به زندگی مستقل شهرستانهای مذکور برگزار شد ؛ ابراز داشت : بررسی آمادگی های ذهنی، روانشناختی، شغلی و عاطفی فرزندان و نظارت بر شرایط اشتغال اعم از ثبات شغلی، میزان درآمد، تعاملات فرزندان در محیط کاری و شیوه مدیریت مالی جزو اهم مواردی است که در بررسی های کارشناسان در این حوزه مد نظر قرار می گیرد و این مهم باید به نحو احسن اجرا شود.

معاون امور اجتماعی استان نیز با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای نیل به اهداف، توجه به سلامت اخلاقی و روانی و جسمی، تعامل با خانه و تیم مراقبتی، بهره گیری از تجربیات موفق و تعامل با کارشناسان جهت ورود به زندگی مستقل را از نکات حائز اهمیت در ورود موفق فرزندان به زندگی مستقل عنوان کرد.

در انتها کارشناسان دفاتر اشتغال، مسکن و بیمه توضیحات خود را در خصوص کمک هزینه آماده سازی شغلی و حمایت از توسعه و پایداری اشتغال را به صورت کامل و جامع ارائه دادند.

کد خبر 115037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد