تقدیر از آزادگان بهزیستی استان  در مراسم زیارت عاشورا

با حضورمسئول امور ایثارگران سپاه استان ،مریم غفاری مسئول امور ایثارگران اداره کل بهزیستی استان ، وهابیان مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان ،رئیس بهزیستی شهرستان همدان حجت الاسلام صریحی روحانی حاضر در مراسم زیارت عاشورا از آزادگان بازنشست شده اداره کل بهزیستی استان با اهدا لوح سپاس تقدیر گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مسئول ایثارگران بهزیستی استان گفت: آزادگان سرافراز آبروی ملت را حفظ کردند در مراسم روز آزادگان میزبان این عزیزان در بهزیستی استان همدان بودیم.

مریم غفاری از سخنان مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای مدظله العالی نقل قول کردند که بدون تردید آزادگان دلاور ، گنجینه های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

غفاری در لوح سپاسی که همین مناسب به آزادگان عزیز و ارجمند اهدا کرد تصریح کرده:

سربلندی ملت از رشادتها و ایستادگی شما پایدار و ماندگار شد. بدینوسیله روز ۲۶ مرداد، روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک و بازگشت شما عزیزان را به میهن اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و لحظه لحظه ایام قدردان ایثارگری شما هستیم و از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و سعادت شما را خواهانیم.

مسئول امور ایثارگران که به همراه نوروزی رییس بهزیستی شهرستان، وهابیان مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان و در جمع همکاران گرامی استان در این مراسم حضور داشت گفت، ۱۳ نفر از آزادگان، همکار ما بودند و همه بازنشست شده اند و سعی اینست که سالیانه در سالروز ورودشان به میهن اسلامی از ایشان به نحوی تقدیر نماییم و در طول سال پای صحبت هایشان بنشینیم.

تقدیر از آزادگان بهزیستی استان  در مراسم زیارت عاشورا

تقدیر از آزادگان بهزیستی استان  در مراسم زیارت عاشورا

تقدیر از آزادگان بهزیستی استان  در مراسم زیارت عاشورا

کد خبر 115273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد