پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

مدیرکل بهزیستی استان طی پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنرو شهدای خدمت، هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی درتاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که همواره اثرات آن ساری و جاری است.

روز کارمند، تجلیل از انسانهای شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم وکسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسانها، رفع مشکلات وایجاد آرامش در جامعه است.

تلاش کارمندان دولت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی، موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و در نهایت دستیابی به رضایت مردم و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این ایام فرصتی ارزشمندی است جهت تجلیل از انسانهای شایسته ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و خدمت، هفته دولت و روز کارمند، این ایام را برای اعضای محترم  هیات دولت، ملت شریف ایران و تمامی کارمندان متعهد و خدمت رسان بویژه کارکنان اداره کل بهزیستی استان همدان گرامی داشته و برای تمامی آنان آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.

 محمدمهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 115848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد