پیام مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان همدان در پیامی، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، آنها را اسوه صبر ، ایمان و دلاوری دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزستی استان متن پیام  به این شرح است:

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ "

 بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز و افتخارآفرین به آغوش میهن اسلامی است.تقارن سالروز این بازگشت غرورآفرین با عاشورای حسینی یادآور تأسی آزادگان عزیز به اسرای کربلا و مقاومت و پایداری آنها در مقابل ظلم و جور است.

 بی گمان بازگشت آزادگان ارجمند و رهایی آنان از اردوگاه های رژیم بعث عراق برای ملت مبارز و همیشه در صحنه ما یکی از مهمترین و خوشایندترین رویدادهای سال شصت و نه بود.

واقعه به یادماندنی بازگشت آزادگان غیور و سرافراز در واقع نمود دیگری از پیروزی ملت شریف ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس بود.

مقام معظم رهبری فرمودند « آزادگان، آزموده‌ترین فرزندان این ملتند. آزادگان، شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامیند» .

به یقین آزادگان ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همواره بزرگی و بزرگ منشی آنها در خاطره ها و تاریخ  این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.

اینجانب ، این روز عزیز را خدمت آزادگان سرافراز کشور علی الخصوص همکاران آزاده اداره کل بهزیستی استان  تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سلامت و موفقیت عزیزان را خواستارم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 115272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد