حضـــور پـــررنگ در تمــــامی جشنواره‌هـــــا

مدیرکل بهـــزیستی استان کرمانشــاه: امســــال جـــــزو معـــــــدود استــان‌های شرکت‌کننـده در تمــامی جشنواره‌های ورزشــــــــــــی بـوده‌ایــــــــــــم.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

بهزاد شهبازی در گفت‌وگو با خبرگزاری آریا، با بیان اینکه تابستانِ امسال، اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در جشنواره‌های کشوری حضوری پُررنگ داشته است گفت: یکی از سیاست‌های این اداره‌کل در ایام تابستان، اعزام مددجویان به مسابقات ورزشی و سفرهای زیارتی بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به اهمیت این قبیل برنامه‌ها در ارتقاء روحیهٔ خوداتکایی مددجویان و خروج آن‌ها از انزوا اظهار کرد: در همین راستا و به‌منظور قرار گرفتن نوجوانان در جمع همسالان، تاکنون بیش از ۸ گروه از مددجویان اعزام شده‌اند.

شهبازی افزود: اعزام مددجویان تا پیش‌از این، با دشواری و هزینه‌های فراوان، از طریق اجارهٔ خودرو صورت می‌گرفت اما هم‌اکنون با خرید یک دستگاه خودروی اختصاصی با ظرفیت ۱۳ سرنشین، اعزام مددجویان تسهیل شده است.

مدیرکل بهزیستی استان یکی دیگر از اقدامات کم‌نظیر سازمان بهزیستی را؛ اعزام ۸۰ تن از مددجویان از طریق قطار با دو واگن اختصاصی مجهز، در شلوغ‌ترین روزهای مسافرتی تابستان عنوان کرد و افزود: امسال جزء معدود استان‌هایی در کشور بودیم که در تمامی جشنواره‌های ورزشی حضور داشته‌ایم./خبرگزاری آریا


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 115254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد